شبکه من وتو خیلی کثیف است+تصویر و سند/ضدانقلاب درباره من وتو به حرف آمد
 
اخبار و مطالب جدید و جالب

 شبکه من وتو خیلی کثیف است+تصویر و سند/ضدانقلاب درباره من وتو به حرف آمد

به گزارش صراط، یکی از عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور [ مه لقا فخرآور] شبکه من وتو را کثیف خواند، علت این امر دعوت شبکه انگلیسی من وتو از یکی از عناصر سیاسی اپوزسیون به نام «نوشابه امیری» است؛ مه لقا فخرآور شخص مورد نظر را اصلاح طلب فرصت طلب خطاب کرد که با آمدنش به خارج از کشور، اپوزسیون را به گند کشاند.
به گزارش صراط، یکی از عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور [ مه لقا فخرآور] شبکه من وتو را کثیف خواند، علت این امر دعوت شبکه انگلیسی من وتو از یکی از عناصر سیاسی اپوزسیون به نام «نوشابه امیری» است؛ مه لقا فخرآور شخص مورد نظر را اصلاح طلب فرصت طلب خطاب کرد که با آمدنش به خارج از کشور، اپوزسیون را به گند کشاند.
 

 
با روند سیاسی که شبکه من وتو از ابتدای تاسیس خود در پیش گرفته است بعید نیست که کار این شبکه به جنگ و جدل های سیاسی مابین اپوزسیون تبدیل شود. گفتنی است شبکه من وتو تا پیش از این با پخش مستند درباره «سلطنت طلبان» و تطهیر چهره آنان یکی از حامیان اصلی این گروه سیاسی به شمار می رود..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب